تولدت مبارک عزیز مامان بابا
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 283118
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 28 خرداد 1395برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : فافا

سه سال شدنت مبارک عزیزم

من بابا خیلی های دیگه دوست داریم

مواظب خودت خاطرهامون باش دعا کن برامون که خبرهای خوب خوش همیشه برات بنویسم

 

 



نظرات شما عزیزان:

Ati
ساعت13:14---4 تير 1395
سلام فافا جونم...من چن وخت پیش اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم.تمام پستاتو از خرداد 92تا خرداد95 توی چن شب خوندم.ایشالا روزای عشقتون همیشه پایدار باشه.شیوه نوشتن جالبی رو داری مخصوصا عشق نامه ها.امیدوارم با آقای همسریت همیشه خوش و خرم باشید. توی این شبای قدر لطفا برا من و نفسیمم دعا کن.
دوست خوبم:سلام عزیزم پس حسابی خوش اومدی به صندوقچه ما.مرسی دوستم.باشه عزیزم حتما دعا میکنم ماهم حسابی این روزها محتاجیم به دعا تو هم برای ما دعا کن


ستایش
ساعت16:24---1 تير 1395
سلام تولد وبلاگ زیباتون مبارک
ان شاءالله پر بشه از خاطرات خوب و خوشتون
دوست خوبم:سلام ستایش جان مرسی ایشالا بوووس


Ati
ساعت22:34---30 خرداد 1395
tabrik azizam
دوست خوبم:ممنون اتی جون


مریم
ساعت2:27---29 خرداد 1395
آخی فافا
چه زود سه ساله شد
چقدر زود گذشت
انشاءالله هرروز خبرای خوب توی وبت بخونیم
عاشقانه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:دیدی مریم چه زود گذشت ولی به ش که عمیق فکر میکنم میبینم انگار خیلی بزرگ باتجربه شدیم همچینم زود نگدشت مرسی ازتبریکت دوست بامعرفتم کاش اینستا داشتی بیشتر باهم حرف میزدیم ایمیل که داری اگه کاری از دستم برمیاد یا هروقت که دوست داشتی درد دل کنی برام بنویس چک میکنم مواظب خودت باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: